دوشنبه ؛ 26 شهريور 1403
15 اسفند 1397 - 14:51

ایستگاه پایانی زم!

هر انسانی با هر گرایش و بینشی با تماشای این مستند، به راحتی در می‌یابد که «ایستگاه پایانی دروغ» برآیند عملیات اطلاعاتی تمام عیار است که در آن عناصر اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران با معرفی چهره بدلی و ارائه پیام‌های ساختگی و البته حساب شده، یکی از سرشاخه‌های ضد انقلابیون را به بازی می‌گیرد و تا قلب جریان‌های جاسوسی و ضد انقلاب در کرانه‌های دور نفوذ می‌کند
نویسنده : حسین نمازی
کد خبر : 2440
مستند ایستگاه پایانی دروغ در زمره برنامه متفاوت و غافلگیر کننده‌ای بود که روی آنتن رفت؛ مستندی که فرصت پلک زدن را از مخاطب می‌گرفت. این مستند همه حدس و گمان‌ها را به یقین تبدیل کرد و اقتدار دستگاه اطلاعاتی را به رخ دشمنان انقلاب اسلامی ایران کشاند. مستند «ایستگاه پایانی دروغ» به اقدامات آمدنیوز و گیرافتادن روح الله زم در دام شبکه‌های اطلاعاتی جمهوری اسلامی پرداخته است. شعاع اثرگذاری آن تا حدی بود که بلافاصله پس از انتشار و پخش آن، موجی از واکنش‌ها را در فضای مجازی به همراه داشت؛ پست اینستاگرامی نیما (روح الله) زم با درج هزاران کنایه و طنز و. جولانگاه کاربران فضای مجازی شد. البته زم برای اینکه قافیه را نبازد، ویدئویی را منتشر کرد و ادعا کرد که از ساخت چنین مستندی مطلع بوده است و با انتشار اخبار متعدد سعی کرد به نحوی وانمود کند که اتفاق خاصی نیفتاده است.
هر انسانی با هر گرایش و بینشی با تماشای این مستند، به راحتی در می‌یابد که «ایستگاه پایانی دروغ» برآیند عملیات اطلاعاتی تمام عیار است که در آن عناصر اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران با معرفی چهره بدلی و ارائه پیام‌های ساختگی و البته حساب شده، یکی از سرشاخه‌های ضد انقلابیون را به بازی می‌گیرد و تا قلب جریان‌های جاسوسی و ضد انقلاب در کرانه‌های دور نفوذ می‌کند و یافته‌های ارزشمندی را برای فاش کردن چهره معاندان انقلاب بدست می‌آورد و به افکار عمومی عرضه می‌کند. با توجه به موج سواری شبکه آمد نیوز در وقایع دی ماه ۱۳۹۶، مدیر این شبکه در رادار اطلاعاتی سرویس‌های اطلاعاتی- امنیتی کشور رهگیری می‌شود و کار به جایی می‌رسد که پای سرویس‌های جاسوسی کشور‌هایی مثل فرانسه به پرونده آمد نیوز باز می‌شود؛ از این رو عناصر زبده اطلاعاتی کشور با ذکاوت و هوشیاری هر چه تمام به این سیستم پیچیده نفوذ می‌کنند و با دادن آدرس غلط، هم با روح الله زم همزاد پنداری می‌کنند و هم به اصطلاح مدیر و نماینده کارکشته سرویس‌های جاسوسی را مثل آب خوردن، تخلیه اطلاعاتی می‌کنند!
بعد از فتنه ۸۸ که فصل جدیدی در روابط اپوزیسیون داخلی و خارج نشین انقلاب (عربستان، فرانسه، آمریکا، رژیم صهیونیستی) به وجود آمد؛ شبکه جاسوسی و ضد انقلاب آمد نیوز با مدیریت روح‌الله (نیما) زم یکی از مظاهر جدید چالش امنیتی بود. بر پایه مضمون مستند «ایستگاه پایانی دروغ»، زم، آمد نیوز را لیدر اغتشاشات دی ماه ۹۶ می‌داند و به خیال خود به چنان مقبولیت عمومی در فضای رسانه‌ای و حتی عمومی جامعه دست پیدا کرده که می‌تواند با اشاره‌ای حکومت ایران را ساقط کند! اپوزسیون خارج نشین نیز با پذیرش چنین توهم باطلی، به عمارت آمد نیوز دخیل می‌بندند تا شاید بتوانند به زعم خود جمهوری اسلامی را متزلزل کنند.
عنصر اطلاعاتی با خبرگی، اخبار و اطلاعاتی واهی را در قالب اطلاعات فوق محرمانه به خورد روح الله زم می‌دهد و زم سرخوش و مست از این اخبار، بدون برررسی صحت و سقم این اطلاعات را در اختیار سرکرده‌های اپوزوسیون خارج نشین از جمله رضا پهلوی، مسیح علی نژاد و فخرآور می‌دهد. بخش مهم دیگری از این مستند به تصویر کشیدن چهره واقعی ضد انقلاب‌های خارج نشین است که روح الله زم آن‌ها را «زیگیل-هرزه سیاسی» خطاب می‌کند. در مورد رضا پهلوی، آنگونه که زم از درون خانه پهلوی‌ها روایت می‌کند، او شب‌ها درحالی که توهم حضور در ایران دارد در خانه خود راه می‌رود و تصور می‌کند در حال سان دیدن از ارتش ایران است! با توصیفاتی که نمیا زم از سرشاخه‌های ضد انقلاب بیان می‌کند باید به حال اپوزوسیون داخل و خارج گریست و یا خندید که در آینده دشمنی خود قرار است با چنین نیرو‌های آماتور و متوهمی در برابر دستگاه اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف صف آرایی کنند و به آن‌ها دل ببندند.

ارسال نظرات